Garantie en klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

In dat geval neem je direct contact op ons via de e-mail info@verfdejonge.nl of telefonisch: +31 (0)6 53 32 47 22.

Verf De Jonge staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. 

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Gezien de aard van onze meeste producten geldt dat je door het aanbrengen van het product de het product aanvaardt. Daarmee vervalt de mogelijkheid van garantie.

De garantie vervalt ook bij ondeskundig gebruik en bij  gebruik onder onjuiste (weers-) omstandigheden.

Het al dan niet goed bevestigen van het product op de muur of andere ondergrond valt voor risico van de koper. Zorg er altijd voor dat je het product vooraf bekijkt op mogelijke onvolkomenheden.

 

Klachten?

Wij gaan voor de beste kwaliteit en altijd lage prijzen. Daarnaast mag je van ons een professioneel advies en goede service verwachten. Toch kan het gebeuren dat je niet (geheel) tevreden bent. Neem dan altijd contact met ons op.

Dat kan via de e-mail info@verfdejonge.nl of telefonisch: +31 (0)6 53 32 47 22. Wij zijn in ieder geval tijdens openingstijden van de winkel bereikbaar en op dinsdag -als de winkel gesloten is- van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Wij registreren je klacht en meestal handelen we die snel af. Is dat niet het geval, dan mag je in ieder geval binnen 14 dagen een reactie van ons verwachten. (conform artikel 14, lid 3 van onze algemene voorwaarden)

Het kan natuurlijk zijn dat je niet tevreden bent met onze oplossing. Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, waarbij wij zijn aangesloten: www.webwinkelkeur/consument/geschil/

Voor jou als consument is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Je klacht moet dan niet elders in behandeling zijn.

 

© 2013 - 2018 Verf De Jonge | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie